Re: Jak oceniacie Mozille?

Autor: stemir <stemir1_at_wp.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 08:13:08 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Gościmińskinapisał > Uzywacie Mozilli? Jak ją
oceniacie? A może jest coś lepszego?

Najlepiej potestuj sobie kilka przeglądarek i sam uznasz która Ci odpowiada
najbardziej.
Mozilla muliła mi kompa ( niestety , staruszek :) ) , używałem Opery i byłem
bardzo zadowolony dopóki nie namieszała w systemie. Teraz używam MyIE2 i nie
mam zamiaru przesiadać się na nic innego.Jest szybka,otwiera okna w
zakładkach,bardzo dużo możliwości konfigurowania, mnóstwo pluginów,oraz
znane z Opery bardzo wygodne gesty myszy ( konfigurowalne przez użytkownika)
i wiele innego..
Nie namawiam na siłę , ale sprawdź ją.