Re: pasywny CPU?

Autor: Avatar <Albus.Dumbledore_at_Hogwarts.co.uk>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 20:55:28 MET DST

Halo, Obywatelu Artur Kłosiński, to wam z teczki wypadło:
> Nie ma bezgłośnych kompów, ja mam Athlon 2000, 5 wiatrakow w budzie (od
> 1300 do 1600 obr.), a dzwięk kręcoącego się dysku doprowadza mnie do
> k....cy, chodzi jak miniaturowa szlifierka.

Spróbuj to troche przemontować... Ja wywaliłem
z budy big tower kieszeń na dyski 3.5 cala i
włożyłem tam lekko przesuniętą do tyłu kieszeń
5.25 cala, obłożyłem styropianem, a na to
założyłem wentylka... efekt? Buda z 7 wentylami
na Athlonie 2400@2600 ( wentyle są na 2000
obr/min max, oprócz tego na procku (3000 o/m))
a praktycznie tego nie słychać, mimo że dyski
też mam leciwe...

--
 / I'm root, if you see me laughing, you better have backups.\