Jaki procesor wybrać?

Autor: Redi <Spam?Yes_at_please.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 19:39:26 MET DST

Witam,

Pytanie to pojawia się kilka razy dziennie ale dzieciak znajomej mnie męczy
żeby mu złożyć komputer do grania i stoimy przed wyborem proca i pł.gł.
W szranki stają AMD Athlon 2800+ Barton i P4 2,8C HT
Co wybrać i jaką płytę żeby mnie potem dzieciak nie męczył że jego kolega z
klasy ma lepszego kompa bo coś tam...:-)

PS. Dlaczego AMD nazywa procki 2800 a tak w rzeczywistości to on jest
taktowany 2080MHz?

pozdr
Radek