Re: NA CZYM DOBRZE NAGRYWA liteon 851s

Autor: mawo <nie_at_ma.maila.com>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 18:57:40 MET DST

"Mr Adzio" wrote:
> Witam,

Witaj
[...]
> Otoz stosujac plytki platinum 8x wreszcie wsio gra. Plytka odpala sie
wszedzie
> i u kazdego. I co najwazniejsze: ani przez moment nie rwie!
> Czy ktos odniosl podobne wrazenia? Bo jak na razie wgrawerowalem 3 plytki.
> Moze trafilem na jakies wyjatkowo dobre egzemplarze?

platinum DVD+R (bo takie tylko stosuje) to dobre plytki, na nosnikach
RICOHJPN najczesciej (czyli takie same jak TDK). nie trafiles na jakas
wyjatkowa partie, bo i x4 i x8 sa od bardzo dlugiego czasu (nie wiem na 100%
czy od poczatku) wlasnie na takich nosnikach. W tej cenie nie znajdziesz
lepszej plytki.

--
mawo