NA CZYM DOBRZE NAGRYWA liteon 851s

Autor: Mr Adzio <horemhebWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 18:30:36 MET DST

Witam,

od dwoch miesiecy mam nagrywarke dvd liteon 851s. I kupe problemow. Bo jak cos
nagralem, to albo u mnie nie chodzilo, a u kogos bylo Ok, albo odwrotnie.
Teraz jest inaczej.
Otoz stosujac plytki platinum 8x wreszcie wsio gra. Plytka odpala sie wszedzie
i u kazdego. I co najwazniejsze: ani przez moment nie rwie!
Czy ktos odniosl podobne wrazenia? Bo jak na razie wgrawerowalem 3 plytki.
Moze trafilem na jakies wyjatkowo dobre egzemplarze?

     Pozd.
   Mr Adzio
www.media.prv.pl