Re: riva tnt 2 bez wiatraczka

Autor: C_4 <442_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 16:47:33 MET DST

u mnie bylo tak..

Kupilem jakies 4 lata temu komp i mialem Rive bez wiatraczka.pozniej cos mi
odbilo i zamienilem sie z kumplem na Savage-a s3 z wyjsciem tv;-)...Ale
Znowu cos mnie jeb**o i zachcialo mi sie swoja Rive spowrotem..no coz..koles
stary przekret gdzies moja opchnol ale zalatwil mi taka sama Rive tylko tyle
ze w wersji na wiatrak.Wywalilem oczy jak ta Riva byla bez wiatraka ale
miala otwory po wiatraczku.Poszedlem do jakiegos tam komputerowego i kupilem
jakis uzywany wiatrak..Po po roku rozlecial sie;-/ i co ? nie nie..nie
kupilem nowego wiaraka na karte tylko na karcie muzycznej co jest pod spodem
Rivy postawilem wiatrak ten ktory byl z przodu obudowy..teraz sobie dmucha
na karte ;-)) nic a nic sie nie grzeje jak by miala oryginalne
chlodzenie;-))

C_4