Re: problem z ramem

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 14:28:29 MET DST

> Testy to Quake 3, Jedi Knight, Prime95, Sandra. Testy wykonywałem sam
> na róznych taktowaniach, różnych timingach. Sporo tego było.

Ja 1,5 roku temu na KT400 A200+ robiłem podobne testy. Przy
testach grafiki wynikało, że jednak opłaca się podnieść
szynę pamięci, ale podejrzewam, że był to skutek szybszego
transferu AGP-pamięć. Na sandrze już wyniki były raczej w
kierunku ustawień synchronicznych (oprócz oczywiście gołego
testu pamięci). Nie za bardzo ma to jak teraz sprawdzić na
B2500+ bo i tak chodzę z szyną synchronicznie (175/175).