Re: Router + serw WWW - lamerski problem

Autor: Piotrek <pgurgul_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 12:35:34 MET DST

> skutkuja prawdopodobnie, ale nie widac tego z sieci wewnetrznej; tzn. z
> komputerow 10.0.0.x wpisujac ip publiczny i tak zglosi sie cos innego;
> te ustawienia powinny byc skuteczne tylko z duzego Internetu;
Ale łączę się z sieci zewnętrznej i też wyskakuje panel administracyjny!
Przekierowanie działa o dziwo dla portu 22 (FTP), ale SSH już chyba nie.
Oglądałem archiwa różnych zagranicznych grup dyskusyjnych i zdaje się, że wielu
ludzi już tenproblemik miało, tyle, że nie bardzo został rozwiązany :9
pozdrawiam,
piotrek