Re: Budowa PC na MicroATX - co myslicie ?

Autor: Yogiii <Yogiii_at_hot.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 23:54:19 MET DST

Użytkownik "Yogiii" <Yogiii@hot.pl> napisał w wiadomości
news:cb5stf$jh1$1@atlantis.news.tpi.pl..

> ale nadal pozostaje pytanie czy warto micro atx ???
> ciagle mnie to dreczy
> tyle samo mam po stronie za co i po stronie przeciw

Podjelem decyzje zrobie sobie micro atx ale jeszcze nie teraz
pozostane naraize przy moim standartowaym atx wymienie jedynie bude i
zasilke ( glownie chodiz o zasilke ale moja buda ma juz prawie 5 lat wiec
juz mi sie znudzila )
a moze w przyszlym roku zloze sobie cos malego na bazie via epia

tak wiec wszystki wielkie dzieki za porady