Re: Budowa PC na MicroATX - co myslicie ?

Autor: Yogiii <Yogiii_at_hot.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 07:49:10 MET DST

Użytkownik "Teo" <tee9o@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cb5c4s$rlu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> "Yogiii" <Yogiii@hot.pl> wrote in message
> No troche malo, w razie czego mozesz kupic drugi, razem to bedzie 290W, sa
> po 20zl AFAIR - hehe zart ;)

:)
dwa zasilacze to lekka przesada
chieftec ma 230 watt a tracer 350 watt i budach micro atx
szkoda ze te zasilki z micro sa mniejsze od standartowych atx
tak to by sobie moznaq wsadzic 360 watt od chiefteca i by bylo git

ale nadal pozostaje pytanie czy warto micro atx ???
ciagle mnie to dreczy
tyle samo mam po stronie za co i po stronie przeciw