Re: Radeon 9200-brak akceleracji 3D

Autor: Tomasz Nowak <tnovak_at_gazeta.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 20:14:30 MET DST

> Otóż wszystko niby chodzi - na "świerzym" systemie...
> Ale wystarczy wgrać tylko sterowniki ATI ( obojętnie jakie wersje, czy
> Omegi, czy Catalisty ) - po restrcie system już nie wstaje... Czyżby
płyta
> główna ( jakaś Chaintech ) ? Uszkodzony port AGP? A może też były jakieś
> historie z "gryzieniem" się Chaintech'ów z kartami ATI ? Wieczorem może
> podjade do niego z GeForcem - zobaczymy, czy to coś zmieni... A może to
> jednak nie wina sprzętu, tylko coś z softem?

U mnie Soltek 75DRV nie działał z radkiem 9000 w trybie akceleracji.
Wymieniłem płytę na Asusa i jak ręką odjął (przed tym zabiegiem wymieniłem
w kompie wszystko po kolei łącznie z zasilaczem). Ciekawostką był fakt, że
komp ruszał w 3D w momencie odłączenia jednego napedu CD z drugiego kanału
IDE (niezależnie Master czy Slave). Później słyszałem o jeszcze jednym
przypadku krzaków przy kombinacji Soltek + Radeon (chyba 75KAV + R7500)
U mnie pomogła wymiana płyty gł.

Pozdrawiam
Tomek