Re: Połączenie ATI 9600 PRO z TV

Autor: Jacek S. <oenx_at_nqerfh.cy>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 13:36:09 MET DST

Paweł Oczkowski wrote:
> [...]

E tam ;-) Na poprzedniej karcie ATI 7500 i Codegenie miałem obraz też jak
żyleta:)
I wiekszość ludków, jakich znam ma taki duet, i bez problemu.Co nie znaczy,
że tak sie nie może stać... Niestety, sława
Codegenów jest wielka... No ale taki przypadek to chyba raczej PesTYCyd po
prostu miał pecha ( dobrze że nie zjarał wogóle karty i innych podzespołów )

Ja pierwszy kabel zrobiłem "na biegu" - bo już chiałem widzieć:)
Szczerze mówiąc było to z kabla antenowego, z dolutowanym z jednej i drugiej
strony chinchem, z tym, że od strony TV miałem jeszcze taką przejściówke
Chinch - Euro ( pozostałość po PSX ) , który miał chyba z 15m, w dodatku
leżał pozwijany za TV. ( przyznaje - prowizorka to to była niezła - aż
dziwne, że od razu działało dobrze:-) )
Tak że 10m powinno być OK... I bez przesady z tymi złoconymi końcówkami :)
IMHO robić jako-tako kabla chyba nie warto - nie te czasy... Teraz spokojnie
kupisz sobie taki kabel, od razu też z jackiem do karty muzycznej, co by
dźwięk był... Widziałem na giełdzie takie kabelki chyba od 7m do 15m...
Zanjomy podłączył taki 15m ( do drugiego pokoju ) i śmiga aż miło... Chociaż
prawdopodobnie wykonanie tych giełdowych kabli na pewno nie jest ideałem (
prawie na pewno chrominacja z luminacją nie jest rozdzielona - czyli niby
masz wtyczke S-video, a i tak działą jak na chinchu... taki lepszy to albo w
sklepach elektornicznych, o ile prowadzą takie, albo już samemu zrobić ),
ale... mi starcza. Jeszcze tylko odpowiedni programik i małe "ustrojstwo"
dające mozliwość sterowania pilotem - i nawet nie musisz się męczyć z
chodzeniem do klawy, żeby pauze włączyć:)

--
Jacek S.
[ECS K7S5A][Athlon XP 2000+][512 MB DDR (PC2100) ][Codegen 300W]