Re: Router + serw WWW - lamerski problem

Autor: Mike <mikie_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 23:20:07 MET DST

<pgurgul@poczta.onet.pl> wrote in message
news:48be.0000004d.40d5fcc4@newsgate.onet.pl...

> Sam je przydziela? A jak to zmienić ? Bo mam kompy zarówno z Linuxem, jak
> Windows.
Zarowno Linux jak i Windows potrafi pracowac w sieci TCP/IP z ustawieniami
recznymi adresow IP jak i z pobieraniem ich od DHCP.
Windows domyslnie po zainstalowaniu protokolu TCP/IP w opcjach ma ustawione
Uzyskiwanie adresu IP z serwera DHCP. Mozna to jednak zmienic i wpisac swoje
wlasne ustawienia. Pytanie tylko czy router je bedzie widzial :-) Sprobuj
wpisac recznie adres IP typu 10.0.0.x. Maske sieci oraz domyslna brame
odczytaj ze statusu polaczenia (w Windows XP przykladowo - Panel sterowania,
Polaczenia sieciowe -> Polaczenie lokalne, druga zakladka).

A co do routera, masz do niego jakas instrukcje ? Moze gdzies na necie jest?
Jakos nie moglem znalezc na stronie producenta a byla by bardzo pomocna...
Poza tym napisz dokladnie jak sprawdzasz czy przekierowanie Ci dziala? Z
jakiego kompa to testujesz i jak on jest podlaczony do internetu?

pzdr
mk