Re: Budowa PC na MicroATX - co myslicie ?

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 19:17:14 MET DST

"Yogiii" <Yogiii@hot.pl> wrote in message
news:cb4g89$d3a$1@nemesis.news.tpi.pl...
> nie obrazaj sie ale co za "idiota" kupuje wiatrak za 200zl
> nie wiem co niektorym odbija i krzywia sie na glosnosc koma jesli im to
> przeszkadza to niech nie kupuja albo niech go nie wlaczaj wogole
> mnie to nie przeszkadza
O gustach sie nie dyskutuje. Ja nie jestem gluchy i szum komputera bardzo
mi przeszkadza ;] Niestety jest to tez moje narzedzie pracy, wiec bez
wlaczenia sie nie obejdzie. Poza tym o wiele przyjemniej pracuje sie w
ciszy niz z warczacym kompem o sile glosu odkurzacza (wiatraczek na procku
@ 6000obr, wiatraczek w zasilce @ 6000obr i dysk Caviar WD800JB - potrafia
zajsc za skore).

Zasilacz znajdziesz na allegro.pl, jesli nie to wipsz nazwe na google.com
Ale ma tylko 145W.