Re: Budowa PC na MicroATX - co myslicie ?

Autor: Yogiii <Yogiii_at_hot.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 19:04:32 MET DST

epia moze i faja ale droga to raz a dwa ciezka ja kupic to dwa
jesli chodzi o zasilke to ja bede mial dwa dyski niestety jeden to za malo
poniewaz musze miec jeden jako
nosnik danych ( tzn czesto chodze z dyskiem do ludzi )
kwestia grafiki to mam radka 7500 i nie zamierzam go zmieniac narazie
epia ma nibym wsparcie dla paneli lcd ale niesety nie doszedlem o co chodzi
a moj radek ma zlacze dvi
nie obrazaj sie ale co za "idiota" kupuje wiatrak za 200zl
nie wiem co niektorym odbija i krzywia sie na glosnosc koma jesli im to
przeszkadza to niech nie kupuja albo niech go nie wlaczaj wogole
mnie to nie przeszkadza
i jeszcze w kwesti zasilki jedynie tracer widze ze produkuje obudowy mixro
atx z zasilaczmi 350 wattowymi
choc obudowa w srodku wyglada cienko i jej wykonanie z zewnatrz tez
pozostawia wiele do zyczenai to zasilacz wydaje sie byc ciekawy
ale czy jest dobry tego nikt nie wie
juz duzo ladniej prezentuja sie modecom
jesli chodzi o budy to polaczyl bym zasilacz tracer 350 watt a bude logic Q
200 srebrno czarna L200F ( ciekawe ile by to kosztowalo )

ale ciagle pozostaje pytanie czy bawic sie w micro atx ???