Re: ModeCom 350W(GTF PFC ATX) vs. Chieftec 360W(ATX-1136H)

Autor: wizard <divx101_at_BEZ.interia.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 17:19:35 MET DST

Marco <notrue@interia.pl> naklikał(a):

> Dołożyć zdecydowanie - Chieftec to inna klasa niż Modecom, lepsza
> kultura pracy, cichszy, lepsze napięcia. Ja mam Modecoma i też się
> zastanawiałem, a teraz żałuję że nie dołożyłem do Chiefteca.
> Zawiedziony musiałem go modyfikować tracąc jednocześnie gwarancję.

lepszy niz GTF wydaje sie model ISO modecom, tylko problem bo nigdzie(?)
go nie ma...
jesli chodzi o chiefa 1136H czy on naprawde jest taki cichy z tymi dwoma
wentylatorami??
a z tym GTF faktycznie glosnosc denerwujaca i rowniez modowalem - szkoda
gwarancji, ale cicha praca ma niestety swoja cene.

--
-======-
   wizard