Pytanie o mozliwosci modemu.

Autor: Piotr^ Kaczmarek <news_at_NOSPAM.piotrkaczmarek.com>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 23:36:18 MET DST

Witam,
(mam nadzieje, ze dobra grupa :))
pamietam z dawnych czasow, gdy mialem jeszcze modem, ze modemy tzw.
voice'owe mogly dzialac jako automatyczna sekretarka i mozna bylo uzywac go
jako telefonu podpinajac np mikrofon i sluchawki.
Dobrze pamietam?
Moje pytanie jest takie, czy istnieje soft, ktory zrobi z takiego modemu cos
w rodzaju centralki telefonicznej, tzn chodzi mi o to, zeby uruchamiala sie
'automatyczna sekretarka', ktora by np mowila: "Witam, tu blablabla, zostaw
wiadomosc po sygnale, a jezeli chcesz przeslac fax to wcisnij 0". Gdy ktos
doczeka do 'bip', to nagrywa wiadomosc na wav'a, a jezeli wcisnie 0, to
uruchamia sie procedura odbioru faxu, czyli jakis tam program faxowy.

Czy modemy voice'owe tak potrafia i czy wszystkie?
Jaki soft jest do tego celu odpowiedni?

Pozdrawiam
Piotr