Codegen 300W - moj ulubieniec

Autor: krimisek <krimisek(no_spam)_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 23:34:56 MET DST

Wchodze sobie ostatnio do sklepu komputerowego patrze a tam sprzedawca
proboje dojsc dlaczego komputer klienta restartuje sie. Wchodzi on do biosu
patrzy temperatury i mowi ze w normie. Ja patrze a tam na napieciu 12v jest
napiecie ponad 13v!!!!! Mowie to sprzedawcy a on ze temperatura jest w
normie:)) Mowie ze przekracza normy ale on eee nie jest takie duze to
napiecie:))) Biore krok do tylu patrze a tam obudowa codegena:)))) Chyba
nietrudno sie domyslic jaki zasilacz siedzi w srodku:))) Ah te
specjalistyczne sklepy w moim miescie szkoda mi troche tych ludzi nabijanych
w butelke. Rozumiem ze pomiar mogl byc niedokladny ale nawet odczyt z plyty
jak juz jest 13v (ponad!) to troche za duzo.

--
[ Abit NF7-S + Athlon XP 1700@2800 + Kingston 256MB 333@404 ]
[ LG FLATRON 795FT Plus + Radeon 9000pro 64MB 128bit@299/236 ]