Re: bx master + celeron 800

Autor: Adam Dudzik <adamd_cut_at_wizja.net>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 22:30:53 MET DST

"Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote in
news:cb26tp.2u0.7@Hobby.od.18.lat:

> Miałem tę płytę poprzednio :)

Widze usmieszek, wiec chyba milo ja wspominasz. IMHO jedna z
(naj)lepszych konstrukcji na 440.

> Ruszy Ci każdy Coppermine, czyli Celeron lub PIII do 1.1GHz.

Zaryzykowalem i wzialem tego celerona 800.

> Nie szkodzi. I w czym problem ?
> Przecież płyta ma regulację napięcia, jak na przejściówce nie masz.

Przejsciowka oczywiscie nie ma regulacji napiecia.

> A to niby czemu ???

Nie wiem :) Mam watpliwosci wiec pytam.
Zalozylem 800. Wlaczylem maszynke i dupa :(
Diody ladnie swieca na czerwono dajac mi znac ze zdaniem plyty procesor
jest uszkodzony albo niepoprawnie zainstalowany. Tak pierwsze jak i
drugie odrzucam. Nic, mam procesor do poniedzialku. Gdybys wpadl na jakis
pomysl daj mi znac.
Aha, zworki na plycie ustawione na automatyczne wykrywanie
czestotliwosci, w biosie napiecie rdzenia ustawione na auto.

Pozdrawiam

--
[GG:2349682  | tlen:adamdudzik(at)tlen.pl ]