Re: Wlaczanie/Wylaczanie ATX w WinXP

Autor: Wojtek R. <nospam_at_nospam.org>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 22:27:08 MET DST

> jakis program do tego potrzebny, ale przy zalogowanych kilku uzytkownikach
> beda problemy...

Znalazlem wlasnie cos w Google :)

cmd ->
shutdown /?

Zaraz sprawdzę i uloze jakies sensowne opcje. Pierwsze 2 punkty sobie
chyba poradze, ale nie wiem jak uruchomic aplikacje po ponownym
uruchomieniu komputera.

> nie, ale jest przeciez autostart!

autostart uruchamia sie dopiero po zalogowaniu jakiegos uzytkownika (mam
u siebie chyba 10 uzytkownikow i trzeba wybrac przy uruchamianiu),
a nie bedzie zadnego uzytkownika ktory sie sam zaloguje (chce zostawic
komputer bez opieki w pustym mieszkaniu na miesiac).

Pozdawiam!