Problem z dyskiem

Autor: Norgan <Norgan_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 19:58:16 MET DST

Witam
Mam mianowicie problem i prosze o rzetelne odpowiedzi.
Otoz uruchamiajac pewnego dnia pc-eta zauwazylem, ze mam o 20 gb mniej na
dysku miejsca a w narzedziu do defragmentacji w zestawie norton normalnie
widzialo ze mam prawidlowo 34 gb miejsca wolnego. I podkresle ze to nie jest
miejsce nie przydzielone bo sprawdzalem w menadżerze dysków oraz onnymi
narzędziami do dysków i żadnych nie zgodnosci nie wykrylo. Mam dysk 160 GB i
Win XP z SP1 i nawet po formatowaniu dysku systemowego prawidlowa ilosc
miejsca bylo czy po reinstallce, prosze o odpowedzi bo sam nie potrafie
znalesc a byc moze ktos tez ma podobny problem .
pozdrawiam