Re: wizja przyszości-backup czlowieka

Autor: Marek <ja_at_moj.adres.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 19:13:49 MET DST

Użytkownik "Pawel" <pawelral@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cb1jqb$lml$1@news.onet.pl...
> Przyśniło mi sie dzisiaj takie rozwiązanie na teleport ludzi
> Z grubsza rzecz biorąc człowiek to tylko odpowiednio połaczone ze soba
> atomy różnych konkretnych pierwiastków.
> Jeżeli stworzyć by maszyne która potrafi zescanować człowieka
> i zapisać na kompie dokładne dane odnościnie położenia kazdego atomu i
> jego rodzaju.

Nie da sie stworzyc takiej maszyny (no, moze poza swiatem sci-fi). Mowi o
tym zasada nieoznaczonosci Heisenberga - nie da sie okreslic dokladnie
jednoczesnie polozenia i pedu czastki (zauwaz, ze samo polozenie nie
wystarcza, by okreslic stan atomu - jest kilka liczb atomowych - musisz
okreslic wszystkie, a polozenie to tylko jedna z nich - o ile pamietam).
Przykro mi...

Marek