Re: pecet a przepięcia

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 15:45:56 MET DST

Dnia pewnego pojawił się post od uzytkownik <bratekxxl@usun.o2.pl>:
> wczoraj przytrafil mi sie przypadek o ktorym wczesniej czytalem tylko na
> grupach lub w prasie:). Otoz pewnie gdzies w sieci osiedlowej do ktorej
> jestem podlaczony pojawilo sie jakies przepiecie i czesc mojego PC-ta z
> karta sieciowa na czele ulegla uszkodzeniu. Jesli ktos mial juz podobne
> przypadlosci to prosze o opinie i rady. Ciekawe, czy jest szansa na
> wywalczenie odszkodowania...

Odszkodowania? W czasie burzy trzeba odłączać kable zasilające, sieć,
telefon, anteny. Większość ludzi nie odłącza, bo prawdopodobieństwo
uszkodzenia jest małe, więc nikomu się nie chce. A jak w końcu walnie, to
jest płacz i zgrzytanie zębów.

No ale kiedyś pewna Amerykanka wywalczyła od McDonalda odszkodowanie za
niepoinformowanie, że gorącą kawą można się poparzyć, więc możesz spróbować
;)

P.