Re: WIN98SE AmdAthlon XP +2500 - zacinanie sie systemu

Autor: Grzech <surym_at_poczta.spam.onet.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 14:11:09 MET DST

Użytkownik "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> napisał w
wiadomości news:cb179u$6la$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> goscie z Microsoftu pisza wiele roznych bzdur i dziurawe systemy
operacyjne
> przede wszystkim

> Oki ale moze jakies sposoby sa

> Coz nie mam czasu zeby sie w to wglebiac!
> Po prostu chce wsiasc i jechac a sam potwierdzasz ze w XP musialbym
co
> chwila stawac i pod maske zagladac zeby sie wglebic!

osy microsoftu maja wady i zalety, wady sa takie, ze czasem trzeba sie
wglebic. choc jesli hardware poskladany ok, zdaza sie to wbrew pozorom
zadko. jesli probowales instalowac w98, w2k, wxp i miales problemy,
znaczy, ze masz cos ze sprzetem. usun ten problem, byc moze przy
pomocy kolegow z grupy, i potem zainstaluj sobie w2k lub xp. i nie ma
sie co zloscic i tupac, co najwyzej nadal ci sie bedzie sypac.

--
Grzech
MSIK7N2DeltaL+Barton(at)9x200+2xKingston256MBDDR400(7-3-3-2)