Re: WIN98SE AmdAthlon XP +2500 - zacinanie sie systemu

Autor: Zbyszek Misiewicz <dune_at_X-USUN-TO-X.panda.bg.univ.gda.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 20:27:52 MET DST

Użytkownik Tomasz Bednarz napisał:

> [...]
Windows prawda.
Mam kilka wielosystemowych PCtów - całkiem świeżynek, gdzie oprócz XP
lub 2000, z pewnych względów musiałem zainstalować 98SE.
Działa: bardzo poprawnie, żadnych zwiech, BCODów.
Wszystko zależy od użytych komponentów.
A takie teoretyzowanie, że "sprzęt za nowy" potwierdza tylko, że problem
leży między krzesłem a klawiaturą.
> Coz nie mam czasu zeby sie w to wglebiac!
> Po prostu chce wsiasc i jechac a sam potwierdzasz ze w XP musialbym co
> chwila stawac i pod maske zagladac zeby sie wglebic!
Kolejna "urban legend".
Chcesz wsiąść i jechać??
To zainwestuj - jeśli pomysłowości/umiejętności Ci nie wystarczy - w
markowy sprzęt. Piękne zestawy robi DELL. Kolorowiuśkie.
A jeśli cenisz wysiłek intelektualny ;-) - napisz jaki masz sprzęt,
co w jakich trybach pracuje, podaj wersje sterowników.

Zdr.
z.