Re: WIN98SE AmdAthlon XP +2500 - zacinanie sie systemu

Autor: VILQ <vilq[_at_>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 12:48:45 MET DST

> Ja nie mam problemow ani z win2k ani z XP. z win 98 zdarzaly sie problemy,
> ale jeszcze wieksze byly z win ME i nie uwazam tych systemow za zbyt
> stabilne.

Z reszta sami goscie z Microsoftu mowia, ze wczesniejsze produkty
to Wintendo, a dopiero XP'ek jest jako takim systemem operacyjnym.

A co do 98SE - na tym sprzecie sa niemalze zerowe szanse na
_stabilna_ prace tego "systemu". Po prostu - zbyt nowy sprzet.
A jesli piszesz, ze XP jest "do dupy" oznacza to, ze nie
wysililes sie na tyle, zeby poznac ten system.

--
|  ATHLON XP1700+@2200MHz [11x200Mhz] JIUHB0308, ABIT NF7-SL  |
|   512DDR 400 INFINEON, R9100 250/500@280/560, Q-TEC 400W    |