Re: WIN98SE AmdAthlon XP +2500 - zacinanie sie systemu

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 12:39:09 MET DST

In news:cb141q$nom$1@atlantis.news.tpi.pl,
Tomasz Bednarz <tb(usunTO)@internet.pl> typed:

> U jakich znajomych? Przeciez pytalem o 98SE a nie o XP - ty polecasz
> cos nowszego czyli chyba XP ale XP jest do dupy!
> Jak masz cos do powiedzenia w sprawie moich problemow na 98SE to
> bardzo prosze - no chyba ze piszesz tylko sobie tak zeby cos popisac

napisales ze XP tez sie sypie i nie tylko u Ciebie, czyli domniemam ze u
Twoich znajomych :-) Skoro sypie Ci sie win98 i XP to znaczy, ze masz
problem sprzetowy i napisalem co masz sprawdzic, aby zdiagnozowac usterke.
Ja nie mam problemow ani z win2k ani z XP. z win 98 zdarzaly sie problemy,
ale jeszcze wieksze byly z win ME i nie uwazam tych systemow za zbyt
stabilne.

pzdr.
trzmiel