Re: kupilem obudowe, kurde

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 09:48:54 MET DST

Użytkownik "Siuto" <siutooo@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cb0fe2$ij5$1@news.dialog.net.pl...

> wszystko OK tylko, ze wentyl mozna zamocowac na dolnym koszyku a np. naped
> CD na samej gorze.
> wtedy bardzo ciezko jest (u mnie to bylo niemozliwe) polaczyc 1 tasma HDD
> CD-ROM !!

Po pierwsze krotka tasma to chyba nie problem, bo mozna kupic dłuzszą, a po
drugie to czemu łączysz jedną taśmą CD i dysk? To jest niefajne rozwiązanie,
bo dysk zwalnia.

> i to rozwiazanie jest do bani.

Twoje jeszcze gorsze :-)

> znaczy wlazi ale nie tam gdzie powinna - pan stolarz robiac biurko wzial
> wymiar ze standartu nie fatygujac sie o jakas tam tolerancje i teraz nozki
> Chieffie niepozwalaja na upakowanie kompa w miejsce dla niego
przeznaczone -
> no ale to juz inna bajka ;)

znam to z autopsji :-(
Mój pan stolarz zrobił półkę na klawiaturę chyba najmniejszą jaką można
dostać (bo przymierzał do swojej). Więc o Logitechu mogę pomarzyć - stolarze
są dziwni :-)