Re: kupilem obudowe, kurde

Autor: Siuto <siutooo_at_o2.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 06:29:54 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Rynkowski" <SPAMryniobyd@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cavjcu$t18$1@achot.icm.edu.pl...

> Użytkownik "Piotr" <pnat@interia.pl> napisał w wiadomości
> (...)
> (...)
> Dysk zdecydowanie wymaga dodatkowego chłodzenia.
> W moim przypadku bardzo pomógł wentylator z przodu
> obudowy - z 50, do 35 stopni max.

wszystko OK tylko, ze wentyl mozna zamocowac na dolnym koszyku a np. naped
CD na samej gorze.
wtedy bardzo ciezko jest (u mnie to bylo niemozliwe) polaczyc 1 tasma HDD i
CD-ROM !!
i to rozwiazanie jest do bani.
pozatym jest to gut obudowa - chyba troszke za duza bo mi pod biurko nie
wlazi :)
znaczy wlazi ale nie tam gdzie powinna - pan stolarz robiac biurko wzial
wymiar ze standartu nie fatygujac sie o jakas tam tolerancje i teraz nozki w
Chieffie niepozwalaja na upakowanie kompa w miejsce dla niego przeznaczone -
no ale to juz inna bajka ;)

--
Pozdrawiam
Siuto