Re: Epox 8RDA3+

Autor: janusz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 00:09:08 MET DST

Użytkownik Sebastian Rościszewski napisał:
> Jak oceniacie w/w plyte, dopiero ja nabylem ale jeszcze nie mam procka wiec
> nie moge sprwdzic. Trafila mi sie Rev. 3.2, w internecie jest troche opini
> na temat rev 3.1. Czym sie roznia te revizje? Troche mnie martwi zintegrowny
> dzwiek jak sie on sprawuje z praktyki. Zato wyposazenie jest chyba najlepsze
> nawet srubokret mialem w zestawie i radiatory, tylko nie bardzo jest do
> czego je przykleic na tej plycie tak jak jest to pokazane w instrukcji.
>
> Pozdrawiam
>
> Sebastian Rosciszewski

To jest płyta na zubożonej wersji mostka południowego MCP i dźwięk ma
znaczącao gorszy, niż płyty na pełnej wersji (MCP-2T).
Nie ma też sprzętowego kodeka Dolby Digital.
Dlatego jej nie kupiłem, tylko Asusa A7N8X2.0 Deluxe.
Poza tym nic jej nie brakuje.
Ponoć jest nieco szybsza od Asusa i ma większy zakres zmiany mnożnika.
Pozdrawiam

JanuSz