Epox 8RDA3+

Autor: Sebastian Rościszewski <Sebastian_at_Rosciszewski.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 23:59:58 MET DST

Jak oceniacie w/w plyte, dopiero ja nabylem ale jeszcze nie mam procka wiec
nie moge sprwdzic. Trafila mi sie Rev. 3.2, w internecie jest troche opini
na temat rev 3.1. Czym sie roznia te revizje? Troche mnie martwi zintegrowny
dzwiek jak sie on sprawuje z praktyki. Zato wyposazenie jest chyba najlepsze
nawet srubokret mialem w zestawie i radiatory, tylko nie bardzo jest do
czego je przykleic na tej plycie tak jak jest to pokazane w instrukcji.

Pozdrawiam

Sebastian Rosciszewski