Re: Zasilka czy przegrzewanie, bad crc?

Autor: kpawel <USUN.kpawel_at_kr.onet.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 23:49:07 MET DST

Dnia 2004-06-18 22:56 użytkownik Jaroslaw Puchala wspólnie i w
porozumieniu z klawiaturą, na szkodę ogółu, nastukał:

(...)
>Tyle, ze
> wczesniej, jakieś dwa miesiące nie było tego problemu.
> Oprócz tego wywala mi się na tescie torture w Prime95 po jakichś 2 minutach :(,
> co jest dziwne bo 2 miesiace temu chodził kilka godzin i zero bledow.

(...)

> jeszcze 2 miesiace temu zamiast gf4ti był gf256 i prime95 sie nie wywalal.

Ewidentnie zasilacz. Rok temu zmieniłem grafike u siebie, z 16 MB Ati
(stara jak świat) na Gf4 ti4200. No i były 2 problemy:
- przegrzewał się komputer (a lato było - jak teraz), doszedł nowy
element, który grzał się ostro (owy gf4) w stosunku do karty Ati
- grając w UT działy się dziwne rzeczy (grafika zaczęła żłopać to i
zasilacz przysiadł)

Błędów crc nie miałem bo (jesli to z winy przegrzanego procesora) mam
Pentium (zakładam, że to ma znaczenie).

A 2 miesiące temu było OK, bo było ogólnie chłodniej... Już rok temu się
przejechałem na tym - myślę, że teraz masz to samo.

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski < kpawel >