Do goscia co pytal o zasilacz do joya logitecha.

Autor: Domin <domin77_at_go2.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 22:51:14 MET DST

Pisze tak a nie inaczej, bo serwer nie przyjmuje reply do Twojego posta a
list na priv wraca...

Posiadam takiego joy'a. Przywiozlem go ze Stanow i wlasnie tez nie mialem
zasilacza do sieci 220V. W sklepie elektronicznym zrobili mi na zamowienie -
koszt byl znaczny ok 70 PLN, ale nie mialem wyjscia. Obodowa samorobki to
niestety klasyczna trumienka czyli 2x wiekszy od oryginalnego. A teraz to co
Cie interesuje czyli parametry. Przepisze dokladnie co jest napisane na
oryginalnym zasilaczu.

Class 2 transformer,
input 120 VAC/60Hz 45W 480mA
output: 20 VDC / 1.5A

pozdrawiam

ps. ja katuje ostatnio w Tie fightera ale kiepsko sie gra na tym joyu...
jakos tak za miekko, ciezko w cos wcelowac