Re: athlon xp

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 22:06:55 MET DST

In news:cavguk$tp$1@news.onet.pl,
PYTON <pyton@rozanka.wroc.pl> typed:
> Witam grupowiczów
> Mam takie pytanko zakupiłem dziś nowego procka amd athlon 2500 + xp na
> rtdzeniu bartona no i wszystko w zasadzie oki tylko ze wszystkie
> programy (menadzer użądzeń, jakiś program do płyty itp) pokazują że
> jest to amd athlon xp 3200+ no i teraz pytanie pan w sklepie się
> pomylił czy pc oszukuje. Wie ktoś jak to sprawdzić ???

pewnie masz zle ustawione FSB. Standartowe dla bartona 2500+ to 166, a gdy
zapodasz mu 200, to przy mnozniku standartowym (x11) daje bartona 3200+.
Prawie wszystkie bartony 2500+ kreca sie na 3200+, takze przetestuj go tylko
czy nie robi bledow w Prime95, a jesli robi bledy to podnies mu napiecie i
ciesz sie bartonem 3200+ :-)

pzdr.
trzmiel