kupilem obudowe, kurde

Autor: Piotr <pnat_at_interia.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 21:57:22 MET DST

Jak w temacie, Chiefteca, przynioslem do domu i postawilem kolo starej...
Moj codegen 6061 wygladal przy chieftecu jak ubogi krewny. Ale to koniec
dobrych wiesci. Przerzucilem wnetrznosci i temerature na procu mam wieksza o
ok 4 stopnie i tego sie troche spodziewalem bo zmienilem tez zasilacz z 400W
codegena z 12 cm fanem na be quieta 400 W. Jednak co 12 cm to 12 cm. Ale
jest jeszcze jeden problem i ten mnie bardziej martwi, grzeje mi sie dysk,
poprzednio mialem ok 40-41 a teraz 48-50 stopni. Jest nieco bardziej
upakowany ale nic strasznego. Czy to moze mu szkodzic, tzn, zalozyc na nim
jakies chlodzenie?
pozdrawiam
Piotr