Re: athlon xp

Autor: Radek K. <radek678_at_usun_to.wp.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 21:49:55 MET DST

PYTON wrote:

> Witam grupowiczów
> Mam takie pytanko zakupiłem dziś nowego procka amd athlon 2500 + xp na
> rtdzeniu bartona no i wszystko w zasadzie oki tylko ze wszystkie programy
> (menadzer użądzeń, jakiś program do płyty itp) pokazują że jest to amd
> athlon xp 3200+ no i teraz pytanie pan w sklepie się pomylił czy pc
> oszukuje. Wie ktoś jak to sprawdzić ???

Ciesz sie. Sprawdz w BIOS-ie jakie sa ustawienia. Jesli na automtycznym
wykrywaniu procesora ci cos takiego pokazuje to raczej pan w sklepie sie
pomylil. A jesli w jakis sposob sam ci sie podkrecil, ale temperatura jest w
normie, to tez powod do radosci. Sprobuj przeczytac co jest napisane na
procku to powinno rozwiac watpliwosci.

Pozdrawiam.