Re: Okulary do komputera

Autor: Marcin 'Koroner' Baj <wizzard-cut-me-_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 21:48:42 MET DST

A skoro na grupie pojawił się motyw o świetliku, to ja może jeszcze
dodam o łzach w płynie. Mój okulista twierdzi i pewnie ma racje, że oczy
bolą mnie nie od promieniowania tylko od tego że mam suche oczy. I od
czasu do czasu trzeba je nawilzyć. Ważne to jest zwłaszcza w sezonie
grzewczym, bądź w pomieszczeniach klimatyzowanych. Summa summarum
polecam zacząć od wizyty u okulisty.