Re: Okulary do komputera

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 21:43:46 MET DST

In news:cavfub$3vj$1@kujawiak.man.lodz.pl,
strOOs <stroos83-cut-@go2.pl> typed:

> Monitor ma pol roku: Fujitsu-Siemens C900 (19" - 1280x1024@85Hz,
> 1024x768@100Hz)
> Jest on bodajze na kineskopie Samsunga.

Mam tez 19cali Elsy na FD Trinitronie o takich samych parametrach, ale nie
narzekam na bol oczu. Zapomnialem napisac ze karta graficzna tez jest wazna
i wplywa na jakosc obrazu. Mialem okazje potestowac 18 calowe LCD Samsunga i
stwierdzam ze chetnie oddalbym swoja Else za takie cacko :-) Zupelnie inna
jakosc obrazu. Po oddaniu Samsunga, mialem wrazenie ze moja Elsa jest
nieostra, a ma naprawde niezla jakosc obrazu :-(

pzdr.
trzmiel