Re: Problem z DVD (byc moze NTG)

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 21:40:28 MET DST

Halo, in news:40D2D155.7060101@polbox.com, TK hat geschrieben:

> Ja bym raczej stawiał na problem software'owy. A inne płyty DVD
> (nie z filmami) czyta?

Czyta... właśnie udało mi się uruchomić odtwarzanie filmów. Poszło, gdy
we właściowściach karty graficznej zmniejszyłem akcelerację sprzętową.
Filmy teraz chodzą ale trochę się tną i obciążenie procesora jest na
100%. Poza tym podejrzewam że w grach będzie kiepska wydajność.

Jak będę miał chwilę czasu to wrzucę może jakieś starsze sterowniki do
GF. Teraz są 41.09.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,