Workstacja CAD/CAE na 2 procki

Autor: Lukasz Kozicki <ROT13yxbmvpxv_at_vg.cy.invalid>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 01:55:26 MET DST

Witam,

Przymierzam się do "większego upgrade" sprzętu pod AutoCAD'a + ROBOT'a.
Czy ktoś z może polecić, jaki zestaw (preferowany 2-procesorowy) sprawnie
mógłby mi działac przy uruchomionych jednoczesnie tych 2 aplikacjach, a do
tego często jeszcze kilka innych, np. Excel/Calc. OS Win2000 lub Win2002.
Chodzi mi o zestaw: 2 CPU, płyta, karta graficzna - co polecacie. Zakładam
co najmniej 2 GB RAMu. Nie chce najnowszych bajerów, ale sprzęt który będzie
stabilnie działał (to priorytet) i nie będzie "zbyt" przestarzały przez
jakieś 2 lata. Prędkość jest na 2-gim miejscu, wystarczy jeśli każda z tych
kobylastych aplikacji bedzie miała dla siebie jeden procesor, to sądzę, że
około 1.8-2.5 GHz mi wysatrczy do normalnej pracy). I nie chcę wydać forsy
bez sensu.

Jakieś sugestie co do hardware?

Pozdrawiam,

--