Re: Awaria "Codegena 300W" i co z tego wynik³o

Autor: januszek <januszek_at_ktory.nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 18:40:09 MET DST

Marco napisa³(a):

> I jeszcze jedno - chyba nie ma Codegenów ze ¦l±ska. A nawet jakby by³y to
> pewnie by³y by lepsze ni¿ te z Azji :-)
> Polscy elektronicy s± bardzo dobrzy.

A co ma elektroni do jakosci zasilacza? Przypomina mi sie jak w swoim czasie
Elwro produkowalo obudowy do PC ;P Byly drozsze niz tajwanskie, faktycznie
lepiej zaprojektowane o konstrukcji bardziej przemyslanej... Tylko, ze jako
material w niektorych miejscach zastosowano jakies miekkie aluminiu. Co
gorsza srubki tez z czegos takiego byly wykonane i oczywiscie gwitn nie
standartowy, dlugosc srubki tez z nieba... ;P

j.