Re: Awaria "Codegena 300W" i co z tego wynik這

Autor: Gigant <gigant_at_astercity.net>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 07:29:27 MET DST

Witaj podobnie jak TObie mi tez kiedys spalil sie zasilacz od paru lat mam
chiefteca i sprawuje sie naprawde dobrze... zwiechy systemu ktore kiedys
miewalem przestaly miec miejsce... druga sprawa to to ze jest bardziej cichy
a trzecia to to ze jezeli podlacze za duzo do iego czyli dam mu za duze
obciazenie po prostu sie wylacza tak jakby sie zepsul na jakies 5 minut a
potem spowrotem dziala.. to bylo moje testowanie czyli podlaczenie mu
kilkunastu dyskow twardych (rozgaleziacze) co do dysku seageate-a tego 20gb
5400rpm to mysle ze jesli oddasz do specjalistycznego serwisu to CI zdejma z
niego wszystkie dane. mnie taka operacja kosztowala 350zl jak by co to pisz
qfel21@wp.pl to dam CI namiar na firme ktora to robi