Re: Zasilacz - jak sprawdzić ?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 22:28:57 MET DST

Użytkownik "Pawel S" <pawel@xxx.pl> napisał w wiadomości
news:pan.2004.06.17.18.58.53.249164@xxx.pl...
> Witam!
>
> Zauważyłem że komp sie zawiesił dziś już 2 razy, sprzęt mam
> sprawny. RAM (memtest), dysk (S.M.A.R.T.) sprawdzone i są OK. Patrze na
> wentyl od zasilacza i wieje ciepełko. Mam dumnego Codegen-a 300W,
> pisałem wcześniej w którymś z wątków że mi działa. Chodzi już
> dobre ponad rok. I w nim upatruje problemy.

To chyba nie do końca tak. To może być wina jeszcze przynajmniej kilku
rzeczy. Ale zasilacza wymienić nie zaszkodzi.
Zobacz czy procesor lub karta graficzna się nie przegrzewają. Sprawdź
napięcia najlepiej miernikiem. Miałem zwisy jak testowany przeze mnie
zasilacz dał w pewnym momencie coś około 11V zamiast 12V... brrrr - dyski
stawały i jeszcze pewnie inne rzeczy też :-)