Re: Zalana armada

Autor: Avatar <Albus.Dumbledore_at_Hogwarts.co.uk>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 19:51:36 MET DST

Halo, Obywatelu piotrek, to wam z teczki wypadło:
> Witam,
> jakąś godzinę temu potrąciłem szklankę na stole i zalałem
> laptopa i okolice piwem :) komputer był włączony :(

Prawa Murphyego... :)

Jeśli Laptop nie jest już na gwarancji, i nie boisz się
interwencji wewnątrz, to go otwórz i dokładnie przeczyść,
( na zasadzie ogień, ogniem, najlepiej szmatką zamoczoną
w spirytusie) przeczyść cały obszar który jest lepki,
bardzo delikatnie żeby nie uwalić jakiegoś podzespołu.
Wygląda to podobnie do strzelonej przetwornicy napięcia,
więc jeśli po tym zabiegu nie zadziała, a w zalanej okolicy
 była płytka nakładana na MoBo ( także zalana) to spróbuj
ją też oczyścić i odsuszyć całe toto. Jeśli boisz
się/laptop jest na gwarancji, to zanieś go do serwisu.

--
 / I'm root if you see me laughing, you better have backups.\