Re: Internet przez "Adapter Bluetooth"

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 18:24:17 MET DST

> Czy jest mozliwe odostepninie internetu poprzez "Adapter Bluetooth" do
> innego komputerka wyposazonego rowniez takie urzadzonko. Nie zalezy mi na
> bardzo wysokich szybkosciach przesylu danych, chcialbym pochodzic po domu
> z laptopem i miec caly czas polaczenie z internetem.
>
> Czy warto kupic "Adapter Bluetooth" 100m czy moze troche tanszy na 10m.
> Chodzi mi czy syganl przy wersji 10m przejdzie przez sciany typowego M3.

kup wersje 100m najlepiej jakas firmowa, np. MSI (w oprogramowaniu jest
bajer, ktory umozliwia korzystanie z bluetooth jak z karty sieciowej wiec
udostepnienie internetu nie bedzie problemem ... jako dodatkowy bajer masz
mozliwosc emulacji COM'ow, kilka przydatnych programow do wymiany danych z
telefonem)