Internet przez "Adapter Bluetooth"

Autor: powee99 <powee99(zgorydziekizaspam)_at_o2.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 16:49:01 MET DST

Wiatam mam takie pytanko.
Czy jest mozliwe odostepninie internetu poprzez "Adapter Bluetooth" do
innego komputerka wyposazonego rowniez takie urzadzonko. Nie zalezy mi na
bardzo wysokich szybkosciach przesylu danych, chcialbym pochodzic po domu
z laptopem i miec caly czas polaczenie z internetem.

Czy warto kupic "Adapter Bluetooth" 100m czy moze troche tanszy na 10m.
Chodzi mi czy syganl przy wersji 10m przejdzie przez sciany typowego M3.
Pozdrawiam