Re: monitor - odświeżanie - problem

Autor: konradmg <konradmg-NO-SP_at_M-aster.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 17:43:14 MET DST

"zaba" <zaba@hotmail.com> wrote in message
news:caruu1$d70$1@achot.icm.edu.pl...

> zajrzałem w instrukcje i sprawdziłem - nigdy nie przełącza - nawet
> wyłączyłem w ustawieniach monitor domyślny i dalej jak nie mogłem zmienić
> częstotliwości tak nie mogę

Tez mialem podobny problem, za nic nie dawalo sie ustawic wyzszej
czestotliwosci odswiezania - juz myslalem, ze ch...j zabawki szczelil, ale
okazalo sie, ze w ustawieniach obrazu, w zakladce "displays" (dodawanej
przez oprogramowanie karty Radeon), w ustawieniach monitora jest rubryczka
"max resolution" i "max refresh" - tam byly ustawione za niskie wartosci. Po
zmianie wszystko zadzialalo :)

--
Konrad May-Gizynski