Re: Awaria "Codegena 300W" i co z tego wynik³o

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 17:16:39 MET DST

U¿ytkownik "kpawel" <USUN.kpawel@kr.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:cas9jc$cla$1@news.onet.pl...
> Dnia 2004-06-17 15:59 u¿ytkownik Marco wspólnie i w porozumieniu z
> klawiatur±, na szkodê ogó³u, nastuka³:

> Teraz nie. Jakie¶ 3 lata temu to by³ nies³ychany syf (jak sklada³em
> poprzedni komputer). Jak to by³o.. szmajsung...

chyba raczej Szajsung :-) To fakt, kiedy¶ by³y fatalne. BTW - jako¶ do tej
pory ciê¿ko mi zaufaæ tej firmie. Unikam jak ognia :-)

> A odnosnie tej jakosci obrazu - gdzie Ty j± widzisz ?? Bo uzywa³em
> ró¿nych kart (Prolink, Ati, Gainward) i ró¿nyc nie by³o ;)) Mo¿e ja taki
> spostrzegawczy jestem ;)

Ja widzê i potwierdzaj± to tak¿e testy przeprowadzane przez ró¿ne serwisy nt
sprzêtu. Ale jak Ty nie widzisz to spoko.

> I tu siê pojawia problem. Co to jest "lepszy" zasilacz ??

Jest to zasilacz który ma w sobie odpowiedni± i dobrej jako¶ci elektronikê.
Du¿e porz±dne trafo, dobre, pojemne kondensatory itd...
Rozkrêæ sobie Codegena i Modecoma, czy Chiefteca to mo¿e zrozumiesz w czym
rzecz.

> Ju¿ siê nie kierowa³em. Zakupi³em dysk WD (wyj±tek; zawszê kupuje
> Seagate albo Samsungi). Obecnie tale¿e z niego widz± u mnie na ¶cianie.
> Te¿ by³ markowy.

I pewnie nie zdajesz sobie sprawy, ¿e powodem móg³byæ w³a¶nie Twój "markowy"
zasilacz. Poza tym takie przypadki w¶ród dysków zdarzaj± siê coraz czê¶ciej
i to u wszystkich producentów. Po prostu jest to trochê zawodna technologia.
Nie wiem - mo¿e zmiana w my¶leniu nt pamiêci masowej by siê przyda³a :-)

> Widze, ¿e panuje ogólne przekonanie, ¿e produkty "markowe" s± zawsze
> lepsze od "nie markowych". Bo dla mnie jest to taka sama sytuacja jak to
> kiedy¶ by³o z szmajsungiem.

Wale tak nie uwa¿am, przynajmniej nie robiê z tego jakiej¶ zasady. Ale
najczê¶ciej jednak jest tak, ¿e markowe znaczy dobre. Np. kup sobie buty
sportowe Nice i Nike - ró¿nicê zobaczysz po 1-3 miesiêcy chodzenia.

Pozdrawiam