Re: Awaria "Codegena 300W" i co z tego wynik³o

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 15:59:30 MET DST

U¿ytkownik "kpawel" <USUN.kpawel@kr.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:cas5j5$t0t$1@news.onet.pl...
> Dnia 2004-06-17 07:27 u¿ytkownik Marco wspólnie i w porozumieniu z
> klawiatur±, na szkodê ogó³u, nastuka³:
> Codegena od
>
> mam Codegena od lat i dzia³a ;))

to siê ciesz

> incydent
> (...)
> wiec w
>
> To mój chyba tego nie mia³ ;)

tu przyznajê, ¿e 100% pewno¶ci nic nie da, ale w przypadku Codegena to chyba
raczej trzeba mieæ szczê¶cie zeby nic siê nie sta³o, a w przypadku lepszych
zasilaczy trzeba mieæ (nie)szcze¶cie ¿eby co¶ siê sta³o

> W ka¿dym razie nie ukrywam, ¿e Chieftec sprawowa³ siê u mnie
> zdecydowanie gorzej ni¿ Codegen. Nie bêdê pisac, ¿e jedno jest lepsze od
> drugiego - mo¿e mia³em taki model.

to co¶ nie tak by³o z tym Chieftekiem i trzeba by³o go reklamowaæ

> aha - napisze jeszcze, ¿e mam szczê¶cie do produktów "nie lubianych"
> firm ;))
> Dlatego nie mam problemów z zasilaczem Codegen (ktory mozliwe, ¿e i tak
> wymienie bo moze byæ za s³aby), kart± graf prolinka, kart± TV prolinka,
> dyskami Samsunga...

prawie nikt tu nie narzeka na dyski Samsunga, a kart Prolinka nie lubiê z
powodu kiepskiej jako¶ci obrazu - mo¿e tobie to nie przeszkadza, no có¿

> Co mi po gwarancji jak zasilacz pusci z dymem dysk... ??

Jak to pisa³em by³a mowa o awaryjno¶æ samego zasilacza i zak³ada³em, ¿e
je¶li on siê zepsuje to nie spowoduje nic z³ego innym czê¶ciom. Mam
nadziejê, ¿e z³apa³e¶, ¿e lepszy zasilacz to o wiele wiêksze
prawdopodobieñstwo takiej sytuacji. Mo¿e nie 100%, a 98%.

> Wszystko i tak zalezy od szczê¶cia. Mo¿esz mieæ szczê¶cie i dzialaj±cego
> Codegena albo wylosowaæ jeden model na 1000 Chiefteca, który akurat ma
> wadê techniczn± i spali p³yte.

I Ty to nazywasz szczê¶ciem, ¿e Codegeny bardzo czêsto robi± kuku innym
czê¶ciom, a markowe zasilacze, jak to uj±³e¶ 1 na 1000. No to git. Ja bym
siê nie kierowa³ tym szczê¶ciem na Twoim miejscu.