Re: UPS z allegro ...

Autor: BartekK <sibi_at_sibi.cfu.com.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 12:39:42 MET DST

> A możesz jeszcze opisać jak podłączyć dwa akumulatory Europower 12V17Ah ?
> Bo właśnie próbuję wymienić i nie bardzo na razie wiem jak podpiąć ten
> osobny kabel z szarą końcówką.

akumulatory polaczone sa szeregowo
na szarej koncowce masz zaznaczony + (czerwony kabel) i minus (szary kabel)
+ idzie do plusa jednego akumulatora, jego minus przez bezpiecznik (albo
bezposrednio, jak jestes odwazny) do plusa drugiego akumulatora, minus tego
drugiego akumulatora do czarnego kabla ze zlacza. gotowe

--
Bartlomiej Kuzniewski    tel +48 696 455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG# 23319